Myyjä
Henmarihandmade
Tmi Henna Rieskaniemi (3290807-2)
Vaahteratie 2 C 11 (Yksityinen osoite, ei kivijalkamyymälää).
92140 PATTIJOKI (Raahe)
henmarihandmade@gmail.com
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5%. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.
Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Tilaaminen & maksaminen
Tilaaminen tapahtuu verkkokaupan kautta lisäämällä tuotteet ostoskoriin ja maksamalla ne kassalla. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii kotimainen Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Maksutavat:
- yleisimmät kotimaiset verkkopankit
- lasku- ja osamaksupalvelut: Walley ja Op lasku
- mobiilimaksut: MobilePay ja Siirto
- kortit: Visa, Mastercard
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2 Lutakonaukio 7, 40100 JYVÄSKYLÄ
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Tilausvahvistus saapuu automaattisesti sähköpostiisi. Tarkistathan että kaikki tilauksesi tiedot ovat oikein.
Toimitus ja toimituskulut
Verkkokaupassa käytetään useita toimitustapoja. Toimitustavat ja hinnat vaihtelevat tuotteen painon, määrän ja mittojen mukaan. Kaikki toimitustavat eivät välttämättä ole käytettävissä kaikissa tuotteissa.
Näet verkkokaupan kassalla ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista. Valitun toimitustavan toimituskulut lisätään aina ostoskorin summaan. Tilaus toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla.
Toimituskulut:
- kirje 3,50€ (vain kaikkein pienimpiin ja keveimpiin lähetyksiin)
- matkahuollon paketti 4,90 €
- postin paketti 5,90 € (toimitetaan ensisijaisesti xxs-pakettina, joka jaetaan suoraan postilaatikkoon)
- nouto Pattijoelta 0 €
Pakettitoimituksia voit seurata postin tai matkahuollon sovelluksista tai kysymällä toimituksesi seurantakoodin myyjältä. Kirjetoimituksille ei ole seurantakoodia, mutta kaikki lähetyksen luovutukset videoidaan.
Sovittavissa ilmainen nouto Pattijoelta. Nouto sovittava ennen tilauksen tekemistä tai välittömästi sen jälkeen. Noutoajankohta varmistetaan sinulle mahdollisimman pian.
Toimitushinnasto on voimassa vain Suomeen toimitettaviin tilauksiin.
Toimitusaika
Pyrimme aina toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta toimitusaika voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Heti valmiit tuotteet postitetaan pääsääntöisesti viimeistään seuraavana arkipäivänä. Mittatilaustuotteilla on viikon valmistusaika. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat, esimerkiksi ruuhkasta johtuen, ilmoitetaan erikseen verkkokaupan sivuilla tai sähköpostitse.
Keskimääräinen toimitusaika paketeille on 2-4 arkipäivää.
Huomioithan erityisesti kirjepostin ruuhka-ajat (mm. joulu), jolloin toimitusaika kirjeenä voi venyä huomattavasti, jopa kuukauteen. Mikäli tilauksellasi on kiire, valitse pakettitoimitus.
Emme vastaa kuljetusyhtiöstä johtuvista viivästyksistä tai ylivoimaisen esteen aiheuttamasta viivästyksestä tai viivästyksen aiheuttaneista välillisistä haitoista.
Palautus
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palauttamisoikeus vastaanottamispäivämäärästä lukien. Mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta. Mittatilaustuotteita ovat ne, jotka ovat valmistettu omien mittojesi mukaan.
Ennen tilauksen palauttamista asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoittaa peruutuksesta tai tulossa olevasta tuotteiden palautuksesta. Palautus on mahdollista tehdä tilauksen kaikkien tuotteiden tai vain osan tuotteista kohdalla. Palautettavat tuotteet tulevat olla käyttämättömiä, alkuperäisissä pakkauksissa ja virheettömiä.
Myyjällä on oikeus alentaa tuotteen arvoa osittain tai kokonaan, mikäli tuotteita on käytetty, niihin on syntynyt virheitä, alkuperäiset pakkaukset ovat hukkuneet tai tuotteet eivät muulla tavoin ole siinä kunnossa, missä ne ovat asiakkaalle myyty.
Palautustilanteessa asiakas vastaa itse tuotteiden palautuksesta aiheutuneista kuluista. Palautustilanteessa asiakkaalla on taloudellinen vastuu siitä, että tuote palautuu meille. Pakkaathan palautettavat tuotteet huolellisesti alkuperäistä pakkaustapaa mukaillen, jotta tuotteet pysyvät ehjinä ja myyntikelpoisina.
Maksu palautetaan samalla tavalla millä tilaus on maksettu. Esimerkiksi kortilla maksettaessa palautuksen summa hyvitetään kortille. Mikäli tämä ei onnistu sovitaan toinen tapa maksun palautukselle. Maksua ei palauteta ennen tuotteen palautumista. Mikäli tilauksen mukana on tullut kaupanpäällisiä, on ne ehtojen rauetessa palautettava tilauksen mukana. Tilattaessa maksettuja toimituskuluja ei myöskään palauteta.
Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus, ja veloitamme noutamatta jätetystä tilauksesta 15€ käsittelykuluja. Tämä vastaa todellisia kuluja toimituksesta, palautuksesta, pakkausmateriaaleista sekä käsittelystä.
Vaihto- ja palautustilanteissa olethan viipymättä yhteydessä sähköpostitse henmarihandmade@gmail.com saadaksesi palautusohjeet. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti ja säilytä kuljetusyhtiöstä saamasi kuitti palautuksesta.
Mikäli tuotteessa ilmenee valmistuksessa tapahtunut virhe, ilmoitathan siitä meille ennen käyttöönottoa. On tärkeää, että tarkistat tuotteet aina ennen käyttöönottoa. Reklamaatiot on tehtävä ennen tuotteiden mahdollista pesua. Pesun jälkeen on mahdotonta sanoa, milloin virhe on tuotteeseen syntynyt, jolloin pesun jälkeen vastuu siirtyy kuluttajalle. Pesussa tulee huomioida pesuohjeet tuotekohtaisesti. Tarkat pesuohjeet ovat saatavilla tarvittaessa sähköpostitse henmarihandmade@gmail.com.
Huomioithan, että verkkokaupan kuvat ovat viitteellisiä ja todelliset värit voivat poiketa hieman tuotantoerästä tai käytössä olevan laitteen väriasetuksista johtuen.
Huomioithan, että jokainen tuote on käsityönä valmistettu, ja niissä saattaa olla pieniä poikkeavuuksia mallikuviin verrattaessa. Kuviollisissa tuotteissa kuvion kohdistus voi vaihdella suurestikin.
Ongelmatilanteet
Autamme sinua mielellämme, joten olethan aina viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisissa ongelmatilanteissa henmarihandmade@gmail.com.
Mikäli paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tulee sinun tehdä välittömästi reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.